‘Goed Verzekerd voor Fysiotherapie?!’ zorgverzekering campagne 2018

Wist je al dat zorgverzekeraars in 2018 flink bezuinigen op fysiotherapie in hun zorgverzekering polissen? Verzekeraars maken dankbaar gebruik van de goede naam van fysiotherapie en de service die er geleverd wordt aan hun verzekerden. Echter aan de andere kant, krijg je als fysiotherapeut stank voor dank. Blijf je dus niet blind staren op het promoten van polissen met veel fysio-behandelingen, maar adviseer je patiënten welke zorgverzekeraars het beste voor hebben met jouw patiënt en met jou als zorgverlener.

Nu is het moment aangebroken om je patiënten gericht te informeren welke zorgverzekeraars de beste polissen bieden voor fysiotherapie en het goed voor hebben met zowel jou als zorgverlener als met jouw patiënten. Hoe actiever je zelf bent in het informeren van je patiënten, hoe groter de kans dat patiënten overstappen.

Hoe goed zijn jouw patiënten op de hoogte van hun overstapmogelijkheden van zorgverzekering? 

zorgverzekering 2018, zorgverzekeraar, polissen fysiotherapie, premie berekenen, fysiotherapie, fysiotherapeut, zorgpremie, zorgpolissen 2018, fysio, communicatiebureau fysiotherapie, internetbureau fysiotherapie, online marketingbureau fysiotherapie, promotiebureau fysiotherapie, fysiopromotor, huisstijl, communicatiecampagne

Zorg dat je het heft in eigen handen neemt hoe je patiënten volgend jaar verzekerd zijn! FysioPromotor heeft speciaal voor fysiopraktijken een campagne ontwikkeld om je (potentiële) patiënten goed te informeren over hun overstapmogelijkheden en welke zorgverzekeraars de beste voorwaarden bieden. Nu is het moment daar om aan te sturen op de keuze van de beste verzekeraar voor jouw belangen en die van jouw patiënten.

Dit levert je:

  1. meer klantloyaliteit op.
  2. nieuwe klanten op.
  3. meer declaratiezekerheid per nieuwe klant omdat ze een goede polis hebben uitgekozen.

Welke communicatie-items kun je in jouw huisstijl bestellen om je patiënten op de hoogte te stellen: 

Item 1: een informatieposter 

Met een informatieposter informeer je vanuit je ontvangstruimte / wachtkamer en/of behandelkamers je bestaande klanten doeltreffend. Je patiënten zijn op dat moment aan het wachten of onder behandeling, waardoor zij ook direct aan de praktijkmanager of therapeut om hulp kunnen vragen.Nog mooier is als je de poster ook bij externe samenwerkingspartners mag ophangen.

Item 2: Een informatieflyer

Een flyer werkt erg goed als promotiemiddel, zowel binnen de praktijk als buiten de praktijk. Je kunt de flyer goed via huis-aan-huis reclame verspreiden, waardoor je op een informatieve manier de praktijk onder de aandacht brengt in jouw regio. Om deze campagne succesvol te maken, is het wel belangrijk dat je een op maat ontwerp hebt.

Item 3: een digitale campagne

De meeste patiënten bevinden zich online. Het is daarom belangrijk dat je ze ook online goed informeert over de overstapmogelijkheden. Dit doe je door duidelijk op je website en Facebook pagina weer te geven wat de mogelijkheden zijn.

Ook is het belangrijk dat je patiënten goed informeert middels je digitale narrowcasting scherm (wachtkamer presentatie).


Campagne bestellen in je eigen huisstijl?

 

Het werkt het meest krachtig als je de ‘Goed verzekerd voor Fysiotherapie?!’ campagne in je eigen huisstijl laat ontwerpen. Dit zorgt voor herkenning bij je patiënten en is een mooi promotiemiddel om nieuwe patiënten aan te trekken door de flyers bijvoorbeeld huis-aan-huis te verspreiden of te gebruiken om bij samenwerkingspartners neer te leggen.

De kosten voor het op maat laten ontwerpen van de gehele campagne bedraagt slechts €125 excl. btw en drukkosten.

Je ontvangt dan de volgende ontwerpen:

  • Poster A2 formaat
  • Flyer A5 formaat
  • Facebook banner
  • narrowcasting slide (wachtkamer presentatie slide)

Wat heeft FysioPromotor van jou nodig? 

  • Hoge resolutie logo (AI of EPS)
  • Huisstijlkleuren (PMS kleuren)
  • Liefst hoge resolutie praktijkfoto’s, dit zorgt voor nog meer herkenbaarheid (zie voorbeeld BredaWest)

Wil je ook de campagne door ons laten drukken? 
Geef ons dan de oplage van de flyers en posters door, zodat wij de drukkosten kunnen berekenen.

Wil je de ‘Goed verzekerd voor fysiotherapie?!’ campagne bestellen in je eigen huisstijl? Klik dan op onderstaande button. Je kunt de campagne binnen een week in huis hebben.

* Items zijn ook los van elkaar te bestellen.

Bestel HIER je campagne

Recommended Posts

Leave a Comment