2020 is net aangebroken. Zijn jouw beleidsplannen al klaar? Wat zijn je praktijk doelstellingen voor 2020? Heb je bijvoorbeeld als doelstelling om meer omzet buiten de verzekeraar om te genereren? Samenwerkingen aan te gaan met andere regionale (para)medici of meer met zorgprogramma’s te gaan werken? Wat zijn nu eigenlijk de belangrijkste fysiotherapie ontwikkelingen dit jaar?

Met trots presenteren wij de allereerste editie van het FysioPromo magazine! Met het magazine willen wij vanuit onze FysioPromotor ogen de fysiomarkt laten zien.
De fysiomarkt is volop in beweging! Bij het runnen van een praktijk komt een stuk meer kijken dan alleen patiëntenzorg. Terwijl dit toch de essentie is waarom de meeste therapeuten voor dit vakgebied hebben gekozen. Wij zien steeds meer een verschuiving plaatsvinden van zorgverleners naar zorgondernemers.

Er ontstaan steeds meer mooie nieuwe initiatieven. Praktijken die elk jaar met minimaal 10% groeien, marktkansen benutten, ehealth omarmen en hun netwerk optimaal weten in te zetten.

Door de laatste fysio- en marketingontwikkelingen te delen, fysio-ondernemers aan het woord te laten en met praktische en inspirerende voorbeelden te komen, hopen wij je te inspireren en onze bijdrage te leveren aan het zorgondernemerschap.

Inhoud eerste FysioPromo Magazine

In de allereerste editie kun je onder andere de belangrijkste fysiotrends & marketingtrends voor 2020 lezen, geven wij een blik achter de schermen bij een aantal succesvolle
marketingactiviteiten die wij samen met praktijken hebben opgepakt; vertelt zorgondernemer Jelle Jouwsma hoe hij marketing inzet voor FysioHolland; geeft Henk Jansen de trends met betrekking tot contractering aan; gaat Ron Haanschoten dieper in op het werken met ‘zorgprogramma’s; vertelt Rein-Jan Elenbaas hoe je succesvol verdienmodellen kunt creëren buiten de verzekerde zorg om en nog veel meer.

Open snel het FysioPromo Magazine

Recent Posts