
Als u bedenkt dat 90% van de beslissingen op basis van gevoel wordt genomen, kunt u wel inschatten hoe belangrijk het is dat mensen zich prettig voelen bij uw fysiopraktijk. Wat is de praktijkidentiteit (hoe wilt u bekend staan?) en klopt dit met de realiteit (praktijkimago)? Alle communicatie-uitingen zijn een vertaalslag van uw praktijkidentiteit. Of het nu gaat om de praktijkwebsite, de praktijkfolders, de narrowcasting, de advertenties, de praktijkentree, de behandelkamers etc. Het is dus belangrijk dat deze aansluiten bij de gewenste praktijkidentiteit, overeenkomen met elkaar, samen een geheel vormen en elkaar aanvullen. FysioPromotor helpt om vanuit de praktijkidentiteit de praktijk op een onderscheidende manier te profileren en positioneren. Van huisstijlontwerpen en merkconcepten tot aan het ontwerpen van de uitvoerende middelen als folders, raambestickering, advertenties, auto-bestickering, praktijkfotografie etc. kunt u bij ons terecht. Wat kunnen wij onder andere voor u betekenen?
Logo en huisstijl ontwerpen
Bent u een fysiopraktijk aan het oprichten? Heeft u een praktijk overgenomen of vind u dat uw huisstijl wel eens een keer een vernieuwing kan gebruiken? Dan bent u bij ons aan het goede adres. Afhankelijk van uw wensen kunnen wij het volgende bieden:
Logo en huisstijl ontwerpen
Een compleet nieuw logo en huisstijl nodig? Iets wat uniek is en veel zegt over uw zorgorganisatie? Dat bent u bij ons aan het goede adres.
Huisstijl ontwerpen
Heeft u al een logo die bij u past, maar nog geen passende huisstijl om het logo te ondersteunen? Geen probleem! Wij werken uw huisstijl verder uit.
Huisstijlelementen ontwerpen
Bent u tevreden over uw logo en de huisstijl, maar vindt u de vertaling naar de huisstijlelementen en communicatiemiddelen niet krachtig genoeg? Wij kunnen nieuwe ontwerpen maken voor uw enveloppen, briefpapier, visitekaartjes, afsprakenkaartjes, folders, raamsigning, bedrijfsauto’s etc.
Communicatiemiddelen laten ontwerpen
Eenheid en herkenning in uw praktijkuitingen is heel belangrijk. Wij zien nog regelmatig in praktijken dat sommige folders zelf in Word zijn opgemaakt en zijn geprint tegenover folders die wel zijn opgemaakt door een vormgever en netjes zijn gedrukt. Dit geldt ook voor posters, advertenties en bijvoorbeeld afsprakenkaartjes. De kleuren verschillen ook vaak en de toepassing van het logo en de huisstijlelementen. Hierdoor heeft u geen eenduidigheid in uw communicatie-uitingen en krijgt u dus ook geen herkenning. Bij FysioPromotor kunt u terecht voor alle offline en online communicatie-uitingen, zoals:

Huisstijlelementen
Zoals; briefpapier, visitekaartjes, afsprakenkaartjes, enveloppen, praktijkbrochures/flyers, kleding, website, autobestickering, posters, roll-up banners, muurbestickering.

Advertenties
Voor bijvoorbeeld regionale kranten.

Narrowcasting
Presentatie slides voor uw persoonlijke wachtkamerpresentatie.

Banners/afbeeldingen
Voor uw website en social media pagina’s.

(e-) Magazines
Uw persoonlijke (digitale) praktijktijdschrift.

Signage
Buitenreclame, raambestickering, gevelreclame.
Overige dienstverlening
Wij volgen nauwlettend de ontwikkelingen in de zorg en zijn volledig op de hoogte van de laatste marketingmogelijkheden. Onze kennis en inzichten bij FysioPromotor zetten wij voor onze klanten om in grijpbare kansen. Van strategievorming tot uitvoering kunt u bij ons terecht. Dit doen wij met een frisse en creatieve kijk!
FysioPromotor Abonnementen
Wilt u meer structuur en houvast in uw online communicatie krijgen? FysioPromotor biedt verschillende abonnementen afhankelijk van uw behoeftes.
Regionale zichbaarheid
Alle communicatie-uitingen zijn een vertaalslag van uw identiteit. Of het nu gaat om de website, de folders, advertenties, interieur en exterieur etc. Het is belangrijk dat alles samen een geheel vormt en elkaar aanvult.
Praktijk website
80% van de Nederlandse zorgconsumenten oriënteert zich online bij het maken van een keuze voor de beste zorgverlener. Dat betekent dat uw online ‘visitekaartje’ wel goed op orde moet zijn.
Google vindbaarheid
Wist u dat 80% van de Nederlandse zorgconsumenten online zoekt naar oplossingen voor hun pijnklachten? Er zijn maar weinig zorgorganisaties die zich online goed profileren.
Foto en video content
Afbeeldingen en videocontent zijn een perfecte manier om met beeld en geluid je merk of product in een korte boodschap duidelijk te maken. Perfect om de aandacht van je doelgroep te vangen.
Strategisch Marketing advies
Een goed bedrijfsresultaat begint met een goede strategie. Toch wordt er in de praktijk vaak te weinig tijd gemaakt om met elkaar tot een goede strategie te komen. En vaak ontbreekt de zelfs de basis: Wie zijn we? Waar staan we voor?
Toe aan een nieuw logo of huisstijl?
Plan direct een kennismakingsgesprek in met Kirsten Baane of neem contact op via onderstaande contactgegevens.