
Bent u wel eens goed door uw eigen praktijkwebsite heengelopen? Heeft u dit ook gevraagd aan uw collega’s, vrienden, familie, kennissen en uw patiënten? 80% van de Nederlandse zorgconsumenten oriënteert zich online bij het maken van een keuze voor de beste zorgverlener. Dat betekent dat uw online ‘visitekaartje’ goed op orde moet zijn. Hoe is de online uitstraling van de zorgorganisatie? En hoe duidelijk en onderscheidend is uw boodschap?
Wat kan FysioPromotor betekenen voor uw nieuwe praktijk website?
13 in een dozijn websites geloven wij niet in. Als mensen op Google op zoek zijn naar de juiste zorgverlener en vier van de vijf sites zijn bijna identiek qua uitstraling en boodschap door dezelfde stockbeelden en gekopieerde teksten te gebruiken en op 1 praktijksite is duidelijk te zien wat voor praktijk het is, waar ze voor staan, wat ze bieden en wat mensen kunnen verwachten. Waar denkt u dat ze dan voor kiezen?
Bezoekers van de site maken dan een bewuste keuze aan de hand van de presentatie en informatie, waardoor er een veel duurzamere klantrelatie ontstaat. Elke fysiotherapiepraktijk heeft namelijk een eigen identiteit. Ons doel is om deze identiteit online zo goed mogelijk tot uiting te laten komen. Wat bieden wij:
Het meedenken over de juiste online vertaling (conceptbepaling) van uw identiteit.
Het ontwikkelen en ontwerpen van website op site, uniek voor uw praktijk.
Gebruiksvriendelijk CMS, hiermee kunt u zelf de site voorzien van actuele content.
Het schrijven van SEO-teksten (Google proof) of het redigeren van aangeleverde teksten.
Extra functies als kalenderfunctie, agendafunctie, blogs, FAQ’s, reviews en social media & nieuwsbrieven.
Koppelingen m.b.t. afsprakentool (gekoppeld aan uw eigen agenda’s) of reviews.
Het plaatsen van eigen beeldmateriaal of het verzorgen van fotografie op locatie.
Contactmogelijkheden zoals WhatsApp, telefonisch, e-mail of afsprakenmodule.
Overige dienstverlening
Wij volgen nauwlettend de ontwikkelingen in de zorg en zijn volledig op de hoogte van de laatste marketingmogelijkheden. Onze kennis en inzichten bij Zorgpromotor zetten wij voor onze klanten om in grijpbare kansen. Van strategievorming tot uitvoering kunt u bij ons terecht. Dit doen wij met een frisse en creatieve kijk!
FysioPromotor Abonnementen
Wilt u meer structuur en houvast in uw online communicatie krijgen? FysioPromotor biedt verschillende abonnementen afhankelijk van uw behoeftes.
Regionale zichbaarheid
Alle communicatie-uitingen zijn een vertaalslag van uw identiteit. Of het nu gaat om de website, de folders, advertenties, interieur en exterieur etc. Het is belangrijk dat alles samen een geheel vormt en elkaar aanvult.
Praktijk website
80% van de Nederlandse zorgconsumenten oriënteert zich online bij het maken van een keuze voor de beste zorgverlener. Dat betekent dat uw online ‘visitekaartje’ wel goed op orde moet zijn.
Google vindbaarheid
Wist u dat 80% van de Nederlandse zorgconsumenten online zoekt naar oplossingen voor hun pijnklachten? Er zijn maar weinig zorgorganisaties die zich online goed profileren.
Foto en video content
Afbeeldingen en videocontent zijn een perfecte manier om met beeld en geluid je merk of product in een korte boodschap duidelijk te maken. Perfect om de aandacht van je doelgroep te vangen.
Strategisch Marketing advies
Een goed bedrijfsresultaat begint met een goede strategie. Toch wordt er in de praktijk vaak te weinig tijd gemaakt om met elkaar tot een goede strategie te komen. En vaak ontbreekt de zelfs de basis: Wie zijn we? Waar staan we voor?
Wilt u een nieuwe praktijksite?
Plan direct een kennismakingsgesprek in met Kirsten Baane of neem contact op via onderstaande contactgegevens.