Online zichtbaarheid

Trek online nieuwe klanten
naar je fysiopraktijk!

Online Zichtbaarheid

Wist je dat 80% van de Nederlandse zorgconsumenten online zoekt naar oplossingen voor hun pijnklachten? Er zijn maar heel weinig fysiotherapiepraktijken die zich online goed profileren. Hier valt dus nog een hele nieuwe klantenkring voor je te winnen. Dit doen wij door:

Je fysiotherapiepraktijk beter zichtbaar op Google (SEO)

Online_Pagina_Afbeelding_SEA

Wij kunnen ervoor zorgen dat jouw site hoger in de natuurlijke zoekresultaten van Google komt. Hoe?

  • Samen stellen wij een zoekwoordenlijst op met maximaal 10 relevante zoekwoorden voor jouw praktijk.
  • Wij voeren belangrijke SEO werkzaamheden op je site om de vindbaarheid van je praktijksite te verbeteren.
  • Wij zorgen dat er altijd nieuwe content aanwezig is op je praktijksite.
  • Wij zorgen dat jouw site genoemd is op relevante andere sites, zodat de Google Ranking verder omhoog gaat.

Om te werken aan een hogere Google positie, dient de website wel aan basisvoorwaarden te voldoen. Wij zullen dit eerst checken. Bekijk ook wat wij kunnen doen voor het bouwen van een nieuwe website.

Online Adverteren op google (SEA)

Het gunstigst is als je praktijkwebsite door Google wordt opgepakt zonder hiervoor te betalen. Zit je echter in een regio met veel concurrentie of wil je de bezoekersaantallen naar je site een flinke boost geven? Dan is het ook zeker aan te raden om te investeren in Google Adwords, dit zijn betaalde Google advertenties. Wat kunnen wij betekenen?

online-zichtbaarheid-praktijk
  • Een zoekwoordenlijst samenstellen
  • Een volledig verzorgde advertentiecampagne aanmaken
  • Bereiken van de juiste mensen op het juiste moment
  • Je ontvangt elke maand een¬†rapport met behaalde resultaten
  • Wij sturen de campagne continu bij voor optimaal resultaat

Social Media uitbesteden

iman promotor

Fysiotherapie is een echt mensenberoep. Het is niet voor niets dat mensen heel loyaal zijn aan hun fysiotherapiepraktijk. Jouw klanten voelen een betrokkenheid met de praktijk. Door op social media de interactie op te zoeken met je klanten, bouw je ook buiten de behandelbank een relatie op. Social media dient alleen niet een losstaand doel te worden, maar een middel te zijn die leidt tot een doel. Te vaak zien wij dat praktijken geen idee hebben wat zij nu eigenlijk moeten posten en daarom gemiddeld 1 uur bezig zijn met 1 bericht. Op het moment dat de social media strategie aansluit bij de praktijkstrategie, komen de berichten vanzelf! Wij helpen hier graag bij.

Benieuwd?

Vul het contactformulier op deze pagina in en wij proberen binnen 24 uur contact met je op te nemen.