e-mail marketing, Google vindbaarheid, Huisstijlelementen, Logo's en huisstijlen, Narrowcasting, Praktijk websites, Praktijkfotografie en video, Social Media

Ons werk voor Breda West Paramedisch Centrum

Breda West Paramedisch Centrum is een bekende naam in Breda en omstreken. De praktijk heeft drie praktijklocaties en wordt gerund door vader en zoon.

In Breda zijn er heel veel fysiopraktijken. Het is daarom belangrijk om je te onderscheiden. De goede naam van de praktijk zorgt al voor een goede mond-tot-mond reclame. De praktijk wil buiten haar eigen netwerk ook meer naamsbekendheid krijgen en meer klanten aantrekken. Zij hebben FysioPromotor gevraagd om hierbij te helpen.

  1. Nieuwe praktijkwebsite:
    Voor Breda West Paramedisch Centrum hebben wij een nieuwe website gebouwd. De praktijk heeft veel specialismen in huis. Op de site moeten deze specialismen duidelijk terugkomen. Voor de website is gebruik  gemaakt van professionele praktijkfotografie. Wij hebben de teksten helpen opstellen en redigeren. De site is mobiel vriendelijk, Google vriendelijk en gebruiksvriendelijk ingericht. Bekijk de website.
  2. Ontwerpen van zorgverzekeringscampagne.
    Elk jaar verspreidt de praktijk 20.000 flyers via huis-aan-huis verspreiding. Het doel is om bewoners in Breda te informeren over de beste zorgverzekering voor fysiotherapie. Dit levert de praktijk elk jaar veel nieuwe patiënten op. FysioPromotor verzorgt deze campagne.
  3. Ontwerpen van communicatiemiddelen.
    Breda West schakelt FysioPromotor in om nieuwe communicatie-uitingen voor de praktijk te ontwerpen.

Breda West Paramedisch Centrum heeft aan FysioPromotor gevraagd om de (online) praktijkcommunicatie op te pakken. Dit doen wij vanuit het maandelijkse FysioPromotor abonnement.

Vanuit het maandelijkse FysioPromotor abonnement bieden wij:

  1. Werken aan  de Google vindbaarheid van de website.
    Om hoger in Google te komen, is het belangrijk dat er altijd actuele content op de site geplaatst wordt.
  2. Content verzorgen voor social media.
    Vaak wordt social media adhoc ingezet of niet op de juiste manier. Dan hebben social media niet het gewenste effect. Wij houden de social media kanalen actief bij en zorgen dat er relevante content op komt te staan.
  3. Opmaken en actueel houden van de narrowcasting presentatie.
    Een narrowcasting scherm (digitale wachtkamerpresentatie) is het communicatiemiddel om mensen in de praktijk te informeren over alles wat er speelt in de praktijk. Wij houden de narrowcastingpresentatie actueel en presentabel.
  4. Opstellen en versturen van praktijknieuwsbrieven.
    Eenmaal per maand stellen wij een nieuwsbrief met de belangrijkste praktijkontwikkelingen. De praktijknieuwsbrief wordt in de huisstijl van de praktijk opgemaakt en verstuurd naar alle patiënten.

Bekijk het FysioPromotor pakket