e-mail marketing, Google vindbaarheid, Huisstijlelementen, Narrowcasting, Praktijk websites, Social Media

Ons werk voor FMC Verzijden

FMC Verzijden staat op diverse ‘takken van sport’ aan de top. FysioPromotor is benaderd door Peter de praktijkeigenaar omdat hij een nieuwe website wilde. FMC Verzijden richt zich voornamelijk op de sporters en helpt hen bij bij de training, voorbereiding, het corrigeren van de houding en biedt professionele begeleiding. Naast de begeleiding van sporters heeft FMC Verzijden ook veel andere specialismen in huis. Cliënten kunnen daar voor bijna alle klachten aan het bewegingsapparaat terecht. Het is een moderne, innovatieve praktijk. Dit moest ook duidelijk terugkomen op de website. Wij hebben gebruik gemaakt van de laatste technieken en de lay out van de site zo ingedeeld en opgemaakt dat de site ook modern oogt en goed aansluit bij de identiteit van de praktijk.

Naast de website van FMC Verzijden heeft FysioPromotor ook een website mogen maken voor hun tweede locatie het Rugcentrum ‘s-Hertogenbosch.

Bekijk de website

Tevens heeft de praktijk via ons nieuwe foto’s laten maken van de therapeuten en de praktijk. De foto’s zijn fris, licht en laten goed zien wat voor soort praktijk het is.

Vanuit het ontwikkelen van de website heeft FMC Verzijden aan FysioPromotor gevraagd om de praktijklocaties meer op de kaart te zetten. Zij zien het belang in van een goed gestructureerd communicatiebeleid, alleen door de dagelijkse vaste bezigheden blijven veel zaken liggen. Sinds november heeft de praktijk gekozen voor het FysioPromotor abonnement.

Vanuit het maandelijkse FysioPromotor abonnement bieden wij:

  1. Werken aan de natuurlijke Google vindbaarheid van de site (SEO, onbetaald).
  2. Het bijhouden van de social media accounts.
  3. Het opmaken en actueel houden van de narrowcasting presentaties voor de verschillende locaties.
  4. Het opstellen en versturen van praktijknieuwsbrieven .

Bekijk HIER wat het FysioPromotor abonnement inhoudt.