e-mail marketing, Google vindbaarheid, Huisstijlelementen, Logo's en huisstijlen, naamswijziging, Narrowcasting, Praktijk websites, Praktijkcommunicatie uitingen, Praktijkfolders & Flyers, Praktijkfotografie en video, Social Media, Teksten en Nieuwsbrief

Wat doet FysioPromotor voor Fysio Lansingerland?

Fysiotherapie Lansingerland is een grote fysiotherapie organisatie in de regio Lansingerland (de naam zegt het al). De praktijk bestaat uit 7 locaties en weet nog steeds elk jaar een positieve groei te laten zien. Ed, 1 van de maten heeft FysioPromotor benaderd met het verzoek om met een voorstel te komen hoe zij deze groei kunnen behouden, aangezien er steeds meer concurrentie bij is gekomen. 

FysioPromotor is actief met de praktijk aan de slag gegaan om met behulp van strategische sessies, met het MT en met het team, het DNA van de praktijk helder te krijgen. Op grond van een interne en externe analyse heeft FysioPromotor een strategisch adviesplan voor de praktijk geschreven. Vanuit het adviesplan is er samen met de praktijk besloten om een naamswijziging door te voeren, van Fysiotherapie Berkelhoek (wat slechts 1 wijk is in Lansingerland) is de naam aangepast naar Fysiotherapie Lansingerland, waarmee je met de naam al laat zien dat je de hele regio kunt bedienen.

Bij een nieuwe naam, hoort ook een vernieuwing van het logo en de huisstijl. De huisstijl was inmiddels verouderd en sloot niet aan bij de gewenste identiteit van de praktijk. Wij zijn inmiddels de vaste marketingpartner voor Fysiotherapie Lansingerland en ontwerpen alle online en offline communicatie-uitingen voor de verschillende praktijklocaties.

Met behulp van fysiopromotor is onze praktijk zichtbaarder dan ooit. Mede door de naamsverandering en aanpassingen in onze huisstijl weten de (nieuwe) cliënten ons steeds makkelijker te vinden, en dat levert meer werk op.

Ons werk voor Fysiotherapie Lansingerland:

  • Nieuwe naam, logo en huisstijl
    De naam Fysiotherapie Berkelhoek was niet meer toereikend genoeg. Wij hebben vanuit strategische sessies een naamswijziging doorgevoerd en vervolgens ook een nieuw logo en een nieuwe huisstijl ontworpen.
  • Communicatie-uitingen
    Vervolgens heeft FysioPromotor alle online en offline communicatie-uitingen voor Fysiotherapie Lansingerland uitgedacht en opgezet, waaronder een nieuwe website, flyers, folders, afsprakenkaartjes, advertenties, singning binnen de praktijken, narrowcasting presentaties, nieuwsbrief template en nog veel meer…

Verder verrichten wij alle maandelijkse online promotie-activiteiten voor de praktijk middels het maandelijkse FysioPromotor Instap Abonnement.

Vanuit het maandelijkse FysioPromotor abonnement bieden wij:

  1. Werken aan de natuurlijke Google vindbaarheid van de site (SEO, onbetaald).
  2. Het bijhouden van de social media accounts.
  3. Het opmaken en actueel houden van de narrowcasting presentaties voor de verschillende locaties.
  4. Het opstellen en versturen van praktijknieuwsbrieven .

Bekijk HIER wat Het FysioPromotor abonnement inhoudt.