e-mail marketing, Google vindbaarheid, Praktijk websites, Praktijkfolders & Flyers, Praktijkfotografie en video, Social Media
  • fysiotherapie, nieuwe site, website, praktijksite, fysiopraktijk, fysiotherapeut, online zichtbaarheid, online marketing, praktijkflyers, huisstijl, promotie, praktijkcommunicatie, praktijkpromotie, promotiebureau fysiotherapie, communicatiebureau fysiotherapie, marketingbureau fysiotherapie, internetbureaus fysiotherapie, Fysiopromotor, Online marketingbureau fysiotherapie, social media, SEO, Google vindbaarheid, SEA, e-mailmarketing,

Ons werk voor Fysio Sluijters

Fysio Sluijters is een hele mooie grote fysiopraktijk met twee praktijklocaties in Boxtel. Hans Sluijters, de praktijkeigenaar van Fysio Sluijters was niet tevreden over zijn praktijksite. Hij vond dat de site te algemeen en te weinig karakter hebben. Hij heeft FysioPromotor in eerste instantie gevraagd om een nieuwe praktijksite te ontwikkelen, waar duidelijk de identiteit van de praktijk in terug te zien zou zijn.

De hoofdlocatie van de praktijk bevindt zich in een prachtig monumentaal pand. In overleg met de praktijk hebben wij getracht dit authentieke karakter meer terug te laten komen op de site en ook de USP’s van de praktijk meer te belichten. Dit hebben wij voornamelijk gedaan door goede praktijkfoto’s te maken. De site is naar tevredenheid opgeleverd. Hans was erg blij met het resultaat en om deze reden heeft hij besloten om de samenwerking met FysioPromotor voort te zetten.

Wij zijn voor Fysio Sluijters nu het vaste communicatiebureau en ontwerpen al zijn communicatie-uitingen. Daarnaast maakt de praktijk ook gebruik van het maandelijkse FysioPromotor abonnement.

Wat hebben wij concreet voor Fysio Sluijters gedaan?

  1. Ontwerpen van promotionele uitingen. Wij hebben voor evenementen verschillende uitingen ontworpen en ook voor regionale dagbladen hebben wij passende advertenties gemaakt. Wij hebben met het ontwerpen van de communicatie-uitingen rekening gehouden met de doelgroep en het terug laten komen van de identiteit van de praktijk. De communicatie-uitingen vormen samen een mooi geheel en sluiten goed aan bij de huisstijl van Fysio Sluijters.
  2. Praktijkfotografie: Goede praktijkfotografie zorgt ervoor dat een praktijk direct een herkenbaar gezicht heeft. De manier waarop de foto’s worden gemaakt is heel bepalend. Foto’s kunnen autoriteit en afstand oproepen, maar ook warmte en betrokkenheid. Fysio Sluijters heeft een unieke locatie. Het authentieke karakter van het pand wilden wij echt terug laten komen in de foto’s. Ook de warmte van het team, moest goed vast gelegd worden.
  3. Nieuwe praktijkwebsite: De site moest duidelijk het online gezicht vormen van de praktijk. Het authentieke karakter, het onderscheidend vermogen van de praktijk en het professionele, maar warme karakter moest terugkomen op de site. De site geeft nu goed weer waar de praktijk voor staat en wat mensen kunnen verwachten.

Vanuit het ontwikkelen van de praktijksite heeft fysio Sluijters aan FysioPromotor gevraagd om de praktijklocaties meer op de kaart te zetten. Zij zien het belang in van een goed gestructureerd communicatiebeleid, alleen door de dagelijkse vaste bezigheden blijven veel zaken liggen. Sinds oktober heeft de praktijk gekozen om het FysioPromotor pakket af te nemen.

Vanuit het maandelijkse FysioPromotor abonnement bieden wij:

  1. Werken aan de natuurlijke Google vindbaarheid van de site (SEO, onbetaald).
  2. Het bijhouden van de social media accounts.
  3. Het opmaken en actueel houden van de narrowcasting presentaties voor de verschillende locaties.
  4. Het opstellen en versturen van praktijknieuwsbrieven .

Bekijk HIER wat Het FysioPromotor abonnement inhoudt.