e-mail marketing, Huisstijlelementen, Logo's en huisstijlen, Praktijk websites, Praktijkcommunicatie uitingen, Praktijkfolders & Flyers
  • fysiotherapie, nieuwe site, website, praktijksite, fysiopraktijk, fysiotherapeut, online zichtbaarheid, online marketing, praktijkflyers, huisstijl, promotie, praktijkcommunicatie, praktijkpromotie, promotiebureau fysiotherapie, communicatiebureau fysiotherapie, marketingbureau fysiotherapie, internetbureaus fysiotherapie, Fysiopromotor, Online marketingbureau fysiotherapie, Fysio ZorgPas
  • fysiotherapie, nieuwe site, website, praktijksite, fysiopraktijk, fysiotherapeut, online zichtbaarheid, online marketing, praktijkflyers, huisstijl, promotie, praktijkcommunicatie, praktijkpromotie, promotiebureau fysiotherapie, communicatiebureau fysiotherapie, marketingbureau fysiotherapie, internetbureaus fysiotherapie, Fysiopromotor, Online marketingbureau fysiotherapie
  • fysiotherapie, nieuwe site, website, praktijksite, fysiopraktijk, fysiotherapeut, online zichtbaarheid, online marketing, praktijkflyers, huisstijl, promotie, praktijkcommunicatie, praktijkpromotie, promotiebureau fysiotherapie, communicatiebureau fysiotherapie, marketingbureau fysiotherapie, internetbureaus fysiotherapie, Fysiopromotor, Online marketingbureau fysiotherapie, Fysio ZorgPas
  • fysiotherapie, nieuwe site, website, praktijksite, fysiopraktijk, fysiotherapeut, online zichtbaarheid, online marketing, praktijkflyers, huisstijl, promotie, praktijkcommunicatie, praktijkpromotie, promotiebureau fysiotherapie, communicatiebureau fysiotherapie, marketingbureau fysiotherapie, internetbureaus fysiotherapie, Fysiopromotor, Online marketingbureau fysiotherapie

Ons werk voor de Fysio ZorgPas

Praktijkeigenaar Duco Kanji en Rein-Jan Elenbaas, oprichter Fydee Nederland zijn de initiatiefnemers van de Fysio Zorgpas, ‘een abonnement op fysiotherapie’. Met dit product spelen zij in op een brandende behoefte vanuit fysiopraktijken om minder afhankelijk te worden van zorgverzekeraars. De zorgverzekeraars stellen steeds hogere eisen aan fysiopraktijken, terwijl de vergoeding hetzelfde of zelfs omlaag gaat. Duco en Rein-Jan hebben als tegenreactie een abonnement model opgezet, waarbij de macht weer bij de borgverlener ligt. Zij hebben FysioPromotor gevraagd om hun idee te vermarkten, zodat het een sterk product wordt voor fysiopraktijken om te implementeren in de praktijk en aantrekkelijk wordt voor patiënten om gebruik van te maken.

Wat hebben wij concreet voor de Fysio ZorgPas gedaan:

  1. Van een fysio-abonnement hebben wij als marketingconcept er de Fysio Zorgpas van gemaakt. Dit maakt het direct een stuk tastbaarder voor zowel fysiopraktijken als voor patiënten. Wij zijn hierbij uitgegaan van de telecomsector, waarbij je niet denkt vanuit een reguliere behandeling maar vanuit de behandelminuten die een patiënt nodig heeft. Soms is iemand in 10 minuten al geholpen, terwijl een ander wellicht 45 minuten nodig heeft. Bij de Fysio Zorgpas nemen mensen behandelminuten af.
  2. Een pakkende naam verzonnen – De Fysio Zorgpas. Het is belangrijk dat de naam simpel is en de lading dekt, zodat deze gemakkelijk blijft hangen.
  3. Logo en de huisstijl ontwikkeling. Wij hebben hierbij gekozen voor een kleurrijke vormgeving, waarbij de kleuren staan voor de verschillende abonnementskeuzes.
  4. Bouw van de website met uitleg over de Fysio Zorgpas en een directe aanmeld mogelijkheid.
  5. Een communicatiepakket samengesteld voor in de praktijk, bestaande uit: flyers, folders, posters, roll up banners, Facebook afbeeldingen, banners voor de praktijksites, narrowcastingslides, aanmeldformulieren, briefpapier en enveloppen.
  6. Alle patiënt correspondentie opgesteld.
  7. Een illustratie video gemaakt, waarin op een simpele manier wordt uitgelegd aan patiënten waarom zij voor de Fysio Zorgpas moeten kiezen.