e-mail marketing, Google vindbaarheid, Huisstijlelementen, Narrowcasting, Praktijk websites, Praktijkcommunicatie uitingen, Social Media

Ons werk voor Rugcentrum 's-Hertogenbosch

Rugcentrum ‘s-Hertogenbosch is gevestigd in het gezondheidscentrum Den Bosch West en is onderdeel van FMC Verzijden. Hoewel het Rugcentrum ‘s-Hertogenbosch een onderdeel in van FMC Verzijden heeft de praktijk wel een eigen positionering en richt het zich op de behandeling van rug- en bekkenklachten. De locatie biedt alle faciliteiten om patiënten af te helpen van hun klachten.

FMC Verzijden heeft ons in eerste instantie benaderd om de website van FMC Verzijden te ontwikkelen. De website beviel de praktijk zo goed, dat FysioPromotor uiteindelijk bijna alle communicatie-uittingen, de nieuwe website en de huisstijl elementen mogen verzorgen.

Bekijk de website

Wat hebben wij concreet voor het Rugcentrum ‘s-Hertogebosch gedaan?

  1. Ontwerpen van huisstijlelementen. Wij hebben een nieuwe logo, enveloppen, briefpapier en afsprakenkaartjes gemaakt.
  2. Nieuwe praktijkwebsite: Voor het Rugcentrum ‘s-Hertogenbosch was er nog geen site gebouwd. De profilering en positionering van dit centrum is zodanig anders dan van FMC Verzijden dat het ook niet raadzaam was om dit centrum alleen als een locatie te noemen op de site van FMC Verzijden. Er is bewust gekozen voor een eigen website, waarbij wij met het ontwerp en de bouw veel rekening hebben gehouden met het aanspreken van de juiste doelgroep. De site sluit weer naadloos aan op de andere huisstijlelementen en communicatiemiddelen.

Vanuit het ontwikkelen van de huisstijlelementen heeft het Rugcentrum ‘s-Hertogenbosch aan FysioPromotor gevraagd om de praktijklocaties meer op de kaart te zetten. Zij zien het belang in van een goed gestructureerd communicatiebeleid, alleen door de dagelijkse vaste bezigheden blijven veel zaken liggen. Sinds november heeft de praktijk gekozen om het FysioPromotor pakket af te nemen.

Vanuit het maandelijkse FysioPromotor abonnement bieden wij:

  1. Werken aan de natuurlijke Google vindbaarheid van de site (SEO, onbetaald).
  2. Het bijhouden van de social media accounts.
  3. Het opmaken en actueel houden van de narrowcasting presentaties voor de verschillende locaties.
  4. Het opstellen en versturen van praktijknieuwsbrieven .

Bekijk HIER wat Het FysioPromotor abonnement inhoudt.