Zichtbaarheid in en rondom de praktijk

Wij zorgen dat uw
fysiotherapiepraktijk opvalt!

Als u bedenkt dat 90% van de beslissingen op basis van gevoel wordt genomen, kunt u wel inschatten hoe belangrijk het is dat mensen zich prettig voelen bij uw fysiopraktijk. Wat is de praktijkidentiteit (hoe wilt u bekend staan?) en klopt dit met de realiteit (praktijkimago)? Alle communicatie-uitingen zijn een vertaalslag van uw praktijkidentiteit. Of het nu gaat om de praktijkwebsite, de praktijkfolders, de narrowcasting, de advertenties, de praktijkentree, de behandelkamers etc. Het is dus belangrijk dat deze aansluiten bij de gewenste praktijkidentiteit, overeenkomen met elkaar, samen een geheel vormen en elkaar aanvullen. FysioPromotor helpt om vanuit de praktijkidentiteit de praktijk op een onderscheidende manier te profileren en positioneren. Van huisstijlontwerpen en merkconcepten tot aan het ontwerpen van de uitvoerende middelen als folders, raambestickering, advertenties, auto-bestickering, praktijkfotografie etc. kunt u bij ons terecht. Wat kunnen wij onder andere voor u betekenen?

Logo en huisstijl ontwerpen

Bent u een fysiopraktijk aan het oprichten? Heeft u een praktijk overgenomen of vind u dat uw huisstijl wel eens een keer een vernieuwing kan gebruiken? Dan bent u bij ons aan het goede adres. Afhankelijk van uw wensen kunnen wij het volgende bieden:

fysiotherapie, nieuwe site, website, praktijksite, fysiopraktijk, fysiotherapeut, online zichtbaarheid, online marketing, praktijkflyers, huisstijl, promotie, praktijkcommunicatie, praktijkpromotie, promotiebureau fysiotherapie, communicatiebureau fysiotherapie, marketingbureau fysiotherapie, internetbureaus fysiotherapie, Fysiopromotor, Online marketingbureau fysiotherapie
  • Praktijklogo en huisstijl ontwerpen. Een compleet nieuw logo en huisstijl nodig? Iets wat uniek is en veel zegt over uw praktijk? Dat bent u bij ons aan het goede adres.
  • Huisstijl ontwerpen. Heeft u al een praktijklogo die bij u past, maar nog geen passende huisstijl om het logo te ondersteunen? Geen probleem! Wij werken uw huisstijl verder uit.
  • Huisstijlelementen ontwerpen. Bent u tevreden over uw logo en de huisstijl, maar vind u de vertaling naar de huisstijlelementen en communicatiemiddelen niet krachtig genoeg? Wij kunnen nieuwe ontwerpen maken voor uw enveloppen, briefpapier, visitekaartjes, afsprakenkaartjes, praktijkfolders, raamsigning, bedrijfsauto’s etc.

Communicatiemiddelen laten ontwerpen

Eenheid en herkenning in uw praktijkuitingen is heel belangrijk. Wij zien nog regelmatig in praktijken dat sommige folders zelf in Word zijn opgemaakt en zijn geprint tegenover folders die wel zijn opgemaakt door een vormgever en netjes zijn gedrukt. Dit geldt ook voor posters, advertenties en bijvoorbeeld afsprakenkaartjes. De kleuren verschillen ook vaak en de toepassing van het logo en de huisstijlelementen. Hierdoor heeft u geen eenduidigheid in uw communicatie-uitingen en krijgt u dus ook geen herkenning. Bij FysioPromotor kunt u terecht voor alle offline en online communicatie-uitingen, zoals:

  • Huisstijlelementen: briefpapier, visitekaartjes, afsprakenkaartjes, enveloppen, praktijkbrochures/flyers, praktijkkleding, praktijkwebsite, autobestickering, posters, roll-up banners, muurbestickering
  • Advertenties voor bijvoorbeeld regionale kranten
  • Narrowcasting presentatie slides voor uw persoonlijke wachtkamerpresentatie
  • Banners/afbeeldingen voor uw praktijkwebsite en social media pagina’s
  • Uw persoonlijke (digitale) praktijktijdschrift
  • Buitenreclame/raambestickering/gevelreclame

Uw persoonlijke relatiemagazine laten ontwerpen

Professioneel gemaakte relatiemagazines zorgen voor meer loyaliteit, merkbewustheid, binding en vertrouwen bij uw doelgroepen en JA, ze werken nog steeds! Door middel van interviews met patiënten en met therapeuten, brengen wij uw dienstverlening tot leven. Een relatiemagazine is iets wat mensen bewaren en lezen. Folders en krantjes worden vaak weggegooid. Relatiemagazines werken vooral goed in kleinere gemeentes of bij wijkgerichte praktijken.

FysioPromotor regelt het relatiemagazine, van A tot Z. Na een briefing/afstemming gaan we voor u aan de slag. Voor uw relatiemagazine verzorgt FysioPromotor het volgende:

  • De vormgeving: vormgeving in uw eigen huisstijl, van hip tot gedurfd en van klassiek tot modern.
  • Teksten: artikelen/interviews met de juiste tone of voice voor uw doelgroep.
  • Fotografie en/of illustraties: optimale verfraaiing van uw relatiemagazine en bij elk artikel twee foto’s en/of illustraties.
  • Projectmanagement: bewaken van de deadlines
  • Content op social media en website: indien gewenst is het ook mogelijk dat wij de content op uw website en/of social media kanalen plaatsen, zodat u maximaal profiteert van de kwalitatieve content.

Postmailingen opstellen en versturen

Wilt u een speciale postmailing versturen naar (potentiële) patiënten, bedrijven of huisartsen/medisch specialisten in uw omgeving om bijvoorbeeld een nieuwe activiteit onder de aandacht te brengen of bijvoorbeeld ter kennisgeving van een specifiek aanbod? Wij helpen u als volgt:

Rug-Care, fysiotherapie, nieuwe site, website, praktijksite, fysiopraktijk, fysiotherapeut, online zichtbaarheid, online marketing, praktijkflyers, huisstijl, promotie, praktijkcommunicatie, praktijkpromotie, promotiebureau fysiotherapie, communicatiebureau fysiotherapie, marketingbureau fysiotherapie, internetbureaus fysiotherapie, Fysiopromotor, Online marketingbureau fysiotherapie
  • Wij stellen de teksten van de postmailing op, zodat deze klantgericht geformuleerd is.
  • Wij maken de postmailing helemaal naar wens op, afhankelijk van de doelgroep. Het kan hierbij gaan om een informatiepakket, brochure, brief, kaart of bijvoorbeeld een giveaway om de aandacht te trekken.
  • Wij zorgen dat er triggers in de postmailing zitten, zodat de ontvanger geneigd is om tot actie over te gaan.
  • Wij zorgen ervoor dat de postmailingen (eventueel gepersonaliseerd) worden bezorgd in een postcodegebied naar keuze.

Benieuwd?

Vul het contactformulier op deze pagina in en wij proberen binnen 24 uur contact met u op te nemen.